Wednesday, December 31, 2014

スイートルームで悪戯なキス Love Trap by 女子ゲー 新年メッセージ New Year's Message

スペードルームの皆さん、明けましておめでとうございます!今年もよろしくお願いします。イベントとキャンペーンをもっと楽しみにします~^^
ついに年が明けたな
今年もお前は俺のそばにいろ
そうすれば、お前の幸せは約束してやる

Finally the new year begins
This year as well, be by my side
Then, I can promise you'll be happy

もう新年の抱負は決まったか?
お前にとって今年が良い年になればいいが...
俺もそれをそばで見守っていてやる

Have you decided on your new year's resolution already?
It'll be nice if this year would be a good year for you...
I will be by your side watching over you

あけましておめでとう
去年はどんな年だった?
今年はもっと刺激性な年にしてあげるね

Happy New Year
What kind of year was last year?
This year, I'll make it a more stimulative year

初詣で神様に何をお願いしたの?
...僕のお願いは秘密
アンタは黙って僕のそばにいればいいの

What did you ask of god when we went to visit the shrine?
...my wish is a secret
You can just be quiet and stay by my side

今年もよろしくな
なんか去年は大変だったみたいだが...
まあ、お前が幸せそうなら何よりだ

Take care of me this year as well
It seems as last year was a pretty difficult year...
Well, your happiness is above everything else

Excuse the rough translations, I Included the Japanese text in case you would like to translate them yourselves~

No comments:

Post a Comment